Benvenuti à stu situ web!
  • Mouse pad di ricarica wireless LED
  • Porta penna wireless
  • Calendario di carica wireless

Invenzioni inutili ùn ponu micca riparà u portu di carica di Magic Mouse

Matty Benedetto face cose deliziosamente stupide sottu a marca di invenzioni inutili, cum'è tastiere in piedi invece di scrivanie in piedi. prughjetti…
A piazza di Apple di u portu di carica di u Magic Mouse in u fondu di l'accessori per impediscenu di esse utilizatu mentre a carica hè stata unu di l'esempii più ridiculi di ciò chì certi vedenu cum'è l'obsessione di a cumpagnia cù a forma sopra a funzione.
U prublema ùn hè micca cusì grande quant'è parechje di sti lagnanze suggerenu. Apple dichjara chì una carica di dui minuti vi farà passà u restu di u ghjornu, è ancu s'ellu ùn hè micca veru, carricà a bateria di u mouse flat mentre beie un tazza di caffè vi sarà di sicuru vi à traversu u ghjornu.Next.
Avemu vistu l'opzioni chì Apple puderia risolve cun un redesignu prima, ma Benedetto hà decisu di pruvà à risolve u prublema cù un disignu esistenti.
Cum'è parechji altri utenti fideli di Apple, Benedetto ama a maiò parte di u Mighty Mouse 2, salvu chì quandu a so batteria ricaricabile mori, deve esse vultata è rende inutilizable per carica. ciò chì pensavanu era una suluzione intelligente à un prublema.
Partendu cù un cable di ricarica Lightning cù un connettore à angolo retta à a fine, Benedetto hà designatu è stampatu in 3D un lifter per u spinu di u Magic Mouse 2 chì rotola nantu à un paru di cuscinetti à sfera di metallo. a tavula mentre cunnessu à una fonte di energia è carica.
U prublema ch'elli anu scupertu subitu era un simplice ma puzzling: Quandu u Mighty Mouse 2 hè stata cunnessa à una fonte di energia, hà cessatu di travaglià. Caricà bè, ma u restu si ferma finu à chì u cable di carica Lightning hè disconnected.
Ùn hè chjaru perchè. Tastiera Magica è Trackpad Magicu pò ancu funziunà mentre a carica. Ma u Magic Mouse, no. Sfortunatamente, questa invenzione micca cumplettamente innecessaria hè ancu pruvata senza successu. Verificate u video sottu.
var postYoutubePlayer;funzione inYouTubeIframeAPIReady () { postYoutubePlayer = novu YT.Player ("post-youtube-video");}
Ben Lovejoy hè un scrittore di tecnulugia di u Regnu Unitu è ​​​​editore di l'UE in 9to5Mac. Cunnisciutu per i so culonni è i diarii, esplora a so sperienza cù i prudutti Apple cù u tempu per una rivista più cumpleta. Scrive ancu rumanzi, cù dui thrillers tecnologichi, parechji corti di sci-fi. è una cumedia romantica !


Tempu di post: Jul-26-2022