Benvenuti à stu situ web!
  • Mouse pad di ricarica wireless LED
  • Porta penna wireless
  • Calendario di carica wireless

Calzature Elettriche di Cotone per Ragazze Populari Calzapiedi Graphene

UCalzature di scarpisò fatti di fibra di graphene, chì hè antibatterica, deodorante, assorbente di l'umidità è respirabile, è porta una sperienza di vestizione megliu.A sola hè cuncepitu cù linii spiciali, chì hà una bona sensazione è elasticità, è ùn hè micca faciule di deformà.A sola grossa hè più resistente à l'usura, è a suprana hè fatta di Tessutu di peluche, dolce à u toccu.Bona elasticità, micca faciule da deformà.

scarpi di riscaldamentu elettricu scarpi di riscaldamentu elettricu

Investite in un paru di Plush USB ElectricCalzature d'invernu riscaldateper mantene i vostri pedi caldi tuttu l'invernu.Include: un paru di scarpi di cuttuni peluche è un controller.U vantaghju di u nostru paru di scarpi hè chì hà a so propria bateria è si riscalda rapidamente.Trè livelli di temperatura regulabile, riscaldamentu rapidu 10S, tensione di travagliu sicura 5V, sicuru d'utilizà.Temperature massima: Sti slippers cunfortu ponu esse riscaldati finu à 55 ° C.PERFETTA: Perfetta per quelli freddi ghjorni d'invernu induve i vostri dita di i piedi ponu gode di un pocu di calore extra!

scarpi caldi scarpi caldi
Questa scarpa riscaldata pò esse usata à l'internu è à l'esternu, adattatu per i scarpi di casa interni, campeghju all'apertu, shopping, uffiziu, caminari, etc. Pò esse usatu cum'è rigali d'affari, rigali promozionali, rigali di Natale, rigali di benvenuta, rigali di Spring Festival, rigali di famiglia. , rigali d'anniversariu, rigali pensati per a famiglia, amichi, culleghi è amanti.

scarpa di riscaldamentu elettricu scarpa di riscaldamentu elettricu


Tempu di Postu: 10-Jan-2023