Benvenuti à stu situ web!
  • Mouse pad di ricarica wireless LED
  • Porta penna wireless
  • Calendario di carica wireless

Cuscino multifunzionale in schiuma di memoria di massaggio riscaldante in u collu in forma di U

3 ~ 5 secondi di spuma di memoria di rimbalzo lento: dopu à ripetuti testi di sonnu duru è duru, a spuma di memoria di densità 50D hè aduprata per assicurà u sustegnu di a testa è u collu durante u sonnu, è assicurà a dolcezza è l'elasticità durante u sonnu.A postura di dorme cambia.

Cuscinu di u Collu di Massage Memory

Supportu tutale: Disegnu di superficia ondulata alta è bassa, vicinu à a curva di a spalla è u collu, assorbe in modu efficace a pressione nantu à u collu, applicà punti di pressione uniformemente, dà abbastanza sustegnu è prutezzione, è inclinate a sinistra è a diritta cunfortu.

Cuscinu di u Collu di Massage Memory

Deep Muscle Relaxer: Aghjunghje forza à i gruppi di musculi difficiuli di ghjunghje per un massaggio rilassante chì aiuta à riduce a tensione è à migliurà a flessibilità.Per u ultimu cunfortu, aduprate u modu di impastatura per aiutà à rilassate più i musculi è furnisce u megliu massaggio terapeuticu di tissuti profondi per rinvià è mantene u dolore.

Cuscinu di u Collu di Massage Memory 

Ampia gamma di applicazioni: u collu Shiatsu pò esse usatu in l'uffiziu, u veiculu è a casa, assai adattatu per u collu, e spalle.Calmarà in modu efficace i musculi dolenti è allevia a rigidità in u collu è e spalle.

Promuove u supportu è u cunfortu per a testa è u collu,Contene cuscini vibranti in schiuma di memoria per massaggiare delicatamente u collu è e spalle,Dotatu di 3 modi di sensazioni di massaggio dolce,Allevia u dolore di u collu è allevia a fatigue,Pò esse usatu per a casa, viaghju, volu o in vittura , in particulare per viaghji longu.

Cuscinu di u Collu di Massage Memory

 


Tempu di Postu: 10-Jan-2023