Benvenuti à stu situ web!
  • Mouse pad di ricarica wireless LED
  • Porta penna wireless
  • Calendario di carica wireless

Vendita calda di grafene riscaldamentu elettricu per i scarpi per l'invernu

Questu hè un graphenescarpa di riscaldamentu elettricu.A sola di i scarpi di riscaldamentu hè fatta di materiale di gomma, chì hè suave è ligera.L'internu di a scarpa cale hè tutta fatta di materiale di lana.Cumminatu cù a funzione di riscaldamentu, vi mantene più caldu.

scarpi di riscaldamentu elettricu scarpi di riscaldamentu elettricu

Quessiscarpi caldipresentanu una soletta riscaldata cù una superficia di lana ligera, bordi cuciti è cordone di carica.A soletta riscaldata hè amovibile è sustene a manu è a lavatrice.Quandu ùn avete micca bisognu di a funzione di riscaldamentu di i scarpi, pudete piglià l'insoles è l'utilizanu cum'è scarpi di casa ordinariu.Quandu a funzione di riscaldamentu hè necessariu, mette a soletta in a scarpa, è a scarpa pò ottene a funzione di riscaldamentu.Ci hè un "picculu burato" à l'internu di a scarpa cale.Dopu chì a suletta riscaldata hè entrata in a scarpa, u cable di carica pò esse espostu fora di a scarpa attraversu stu "picculu burato", chì hè cunvenutu per a carica è u disassemblamentu.

scarpa di riscaldamentu elettricu scarpa di riscaldamentu elettricu

Questuscarpa riscaldatapò esse usatu sia in l'internu sia in l'esternu, adattatu per i scarpi di casa interni, campeghju all'apertu, shopping, uffiziu, caminari, etc. Pò esse usatu cum'è rigali d'affari, rigali promozionali, rigali di Natale, rigali di benvenuta, rigali di Spring Festival, rigali di famiglia, rigali d'anniversariu. , rigali pensati per a famiglia, amichi, culleghi è amanti.

scarpi di riscaldamentu elettricu


Tempu di Postu: 10-Jan-2023