Benvenuti à stu situ web!
  • Mouse pad di ricarica wireless LED
  • Porta penna wireless
  • Calendario di carica wireless

U mercatu di scatuli di rigalu hè prestu à ghjunghje à a valutazione di USD

30/08/2022 03:40 ET |Fonte: Future Market Insights Global and Consulting Pvt.Ltd. Future Market Insights Global and Consulting Pvt.Ltd
NEWARK, Delaware, 30 d'Agostu 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - U mercatu globale di scatuli di rigalu hè stimatu esse valutatu à $ 3,459.3 milioni cù vendite in crescita di 6.2% durante u periodu di previsione 2022 à 2032 annu.U mercatu di scatula hè previstu di ghjunghje à 1 897,2 milioni di $ à a fine di u 2022, guidatu da a crescente popularità di u cummerciu elettronicu è u cunsequente aumento di a dumanda per a crescita di l'industria di l'imballaggio di scatuli di rigalu.
In l'ultimi anni, l'industria di e-commerce hà righjuntu novi alture in quantu à a visibilità è a penetrazione di u mercatu.Questu hà avutu un impattu significativu annantu à l'industria di l'imballaggio in generale, in particulare a crescita di u mercatu di imballaggi di rigalu.Sti scatuli sò in alta dumanda per via di l'espansione di a cultura di rigalu è di a crescita di e-commerce è scatuli di rigalu chì assicuranu a consegna sicura di rigali.L'alimenti è e bevande cum'è u cioccolatu, u ghjacciu, u vinu è i dolci sò largamente usati cum'è rigali in u mondu.I scatuli di rigalu ùn solu mantenenu questi prudutti intactu, ma ancu facenu luxu è attraente.Altri articuli cum'è gioielli, ghjoculi, cusmetichi è prudutti di cura persunale, è apparecchi elettronichi sò ancu imballati è spediti in scatuli di rigalu.
Inoltre, i vantaghji assuciati à i scatuli di rigalu, cum'è a durabilità, a reutilizazione, a prutezzione di danni è l'aspettu attraente, sò ancu di guidanu a crescita di u mercatu di scatuli di rigalu.Opzioni limitate di imballaggio di rigalu è alternative di qualità povera beneficianu assai u mercatu di scatuli di rigalu.Inoltre, i scatuli di rigalu di carta è cartone anu attiratu l'attenzione per e so proprietà riciclabili è degradabili, per mezu di una sensibilizazione ambientale aumentata è impegnu à a sustenibilità.Tutti questi fattori anu creatu un ambiente pusitivu per a crescita di u mercatu di scatuli di rigalu durante u periodu di previsione.
"A crescita di l'industria di e-commerce, una cultura di rigalu in crescita è menu alternative per sceglie sò fattori chì migliurà a prospettiva di u mercatu di scatula di rigalu in u periodu di previsione", anu dettu l'analista FMI.
Qingdao Hongrui Industrial Co., Ltd., Shenzhen Fuxiang Gift Packaging Co., Ltd., Bailey Box, Warner Industrial, Shanghai First Packaging Co., Ltd., Om Express Print Pack Private Limited, Valtenna Industria Cartotecnia, Shenzhen Tianya Paper Products Co. .., Ltd Companies etc. sò unipochi di i principali attori in u mercatu di scatula rigalu prisentatu in u rapportu cumpletu.
I principali attori di u mercatu sò cuncentrati à lancià è sviluppà novi prudutti.Queste cumpagnie adoptanu strategie cum'è acquisti è fusioni per espansione a so presenza di u mercatu.
In u so ultimu rapportu, FMI presenta una analisi imparziale di u mercatu globale di scatuli di rigalu, chì furnisce dati storichi da 2016 à 2021 è statistiche avanti da 2021 à 2031. Per capiscenu u putenziale, a crescita è u scopu di u mercatu globale, u mercatu. hè segmentatu basatu annantu à a materia prima (plastica, carta, etc.), l'usu finali (prudutti di cunsumu, alimenti è bevande (pane è pasticceria, bevande alcoliche, dessert surgelati, etc.), apparecchi elettronici, cosmetichi è prudutti di cura persunale), pruduttu tipu (scatola di rigalu di manica laterale, scatula di rigalu telescopica), tecnulugia di stampa (scatola di rigalu stampata litografica, scatula di rigalu stampata flessografica, scatula di rigalu stampata elettrofotografica, scatula di rigalu stampata in polvere secca, scatula di rigalu stampata di toner liquidu, scatole di rigalu stampate inkjet, altre rigalu stampatu). scatuli) è regioni.
Sicondu l'ultimu rapportu FMI, u mercatu di scatula di rigalu di l'America di u Nordu hè previstu di cuntà circa 23% di u mercatu glubale à a fine di u 2022. Un annu di prumove a crescita di u mercatu regiunale.In listessu modu, a crescita di u mercatu di scatuli di rigalu hè stata cumplementata da interdizioni di plastica in parechji stati di i Stati Uniti.
In Europa, u mercatu di scatuli di rigalu hè previstu di mostrà una crescita significativa durante u periodu di previsione.U mercatu regiunale hè previstu di aumentà a so parte di u mercatu tutale di circa 29% da 2022. A dumanda di imballaggi, imballaggi d'alta qualità, affordabbli è i migliori sistemi di consegna sò i mutivi principali per a crescita di u mercatu europeu.
Crescita di u mercatu di casi rigidi di lussu: U mercatu glubale di casi rigidi di lussu hè stimatu esse valutatu à 4,0 miliardi $ US in 2022 è hè previstu di ghjunghje à 5,4 miliardi $ US per u 2030, cun un CAGR di 3,9%.
Tipi di Mercatu di Box Packaging Customizatu: U mercatu globale di scatula di imballaggio persunalizata serà valutatu à US $ 5.7 billion in 2022. A dumanda hè prevista di cresce à un CAGR di 4.7% in u periodu di previsione è ghjunghje à US $ 9 billion da 2032.
Previsione di l'analisi di u mercatu di scatula di bloccu.A dumanda glubale di scatuli di bloccu in u 2022 hè prevista per esse di $ 45,312 miliardi, cù un CAGR di $ 76,212 miliardi trà u 2022 è u 2032.
Vendite di u Mercatu di Crate & Crate di spedizione: U mercatu globale di cassette è cassette di spedizione cambierà linearmente à un CAGR di 3.2% da 2022 à 2030.
Valore di u Mercatu di Capsule: Sicondu l'analisti FMI, u mercatu globale di capsule hè valutatu à $ 264.2 milioni in 2022 è hè previstu di cresce à un CAGR di 4.5% durante u periodu di previsione da 2022 à 2032.
Scaricate una copia gratuita di Future Market Insights Circular Economy Smart Packaging publicata in partenariatu cù Graham Packaging è Avery Dennison.
Future Market Insights, una urganizazione di ricerca di u mercatu accreditata da ESOMAR è un membru di a Greater New York Chamber of Commerce, furnisce una visione dettagliata di i fatturi chì influenzanu a dumanda di u mercatu.Revela opportunità di crescita in diversi segmenti in i prossimi 10 anni secondu a fonte, l'applicazione, u canali di vendita è l'usu finale.
Future Market Insights Inc. Christiana Corporate, 200 Continental Drive, Suite 401, Newark, Delaware – 19713, USA Tel: +1-845-579-5705 Sales Inquiries: sales@futuremarketinsights.com View the latest market reports: https:// www.futuremarketinsights. com/reports


Tempu di pubblicazione: 12-sep-2022