Benvenuti à stu situ web!
  • Mouse pad di ricarica wireless LED
  • Porta penna wireless
  • Calendario di carica wireless

Fate a vostra parte per una bona causa per cumprà una di queste 11 offerte nantu à l'accessori di u desktop è a tecnulugia.

Quandu si tratta di produtividade, a vostra tecnulugia di desktop pò ghjucà un rolu maiò.Sia chì vi preparate per u semestru di u vaghjimu o u prossimu sprint, avemu 11 suggerimenti per aiutà à migliurà u vostru spaziu di travagliu è vi aiutanu à fà più.
Donate 50 centesimi per unità acquistata à una carità o scola chì pudete votà durante a prumuzione Back to Education finu à u 24 d'aostu.
Cù stu monitor portatile plug-and-play (Apre in una nova tabulazione), a configurazione di a doppia schermu ùn puderia micca esse più faciule.U monitoru supporta cunnessione via HDMI, Micro USB OTG è 3.5mm AUX è pò esse cunnessu à console di ghjocu è laptop per un supportu audio è video cumpletu.Durante a vendita di Back to Education, stu monitor hè solu $ 199.99 (di solitu $ 219) è pò esse cambiatu trà i modi ritratti è paisaghji.
Caricà finu à trè dispusitivi (apre in una nova tabulazione) à u stessu tempu utilizendu i connettori Type-C, Micro USB è Lightning.Cunnette u vostru Apple Watch à u listessu cable chì carica u vostru iPhone.Fattu da un cable intrecciatu di nylon cù una carcassa d'aluminiu, stu caricatore hè un rimpiazzamentu à longu andà per parechji caricatori Apple off-the-shelf è vende per solu $ 16.99 (di solitu $ 39) durante a nostra campagna Back to Education.
Stu Caricatore Apple Watch compactu (Apre in una nova tabulazione) hè cumpatibile cù tutti l'Apple Watches da a Serie 1 à a Serie 7. Hè liggeru, resistente à u calore è abbastanza chjucu per mette in u vostru anellu chjave.Cù un chip integratu certificatu MiFi, stu picculu caricatore funzionerà se a vostra batteria Apple Watch mori, è pudete piglià per $ 16.99 (di solitu $ 29) durante a nostra vendita di Ritorna à a Scola.
Ottene 10 porti cù sta stazione di docking multipurpose (apre in una nova tabulazione).Cunnette u vostru MacBook à trè altri monitori cù dui porti HDMI è una cunnessione VGA.O solu gode di una gamma completa di cunnessione USB cù assai porti di carte SD è TF è un portu AUX.Aduprate u hub per espansione a vostra cunnessione USB-C avà finu à u 24 d'Agostu in a nostra vendita di Ritorna à l'Educazione per $ 42.99 (era $ 49).
Sè vo avete assai travagliu di screnu per fà, stu novu teclatu wireless (apre in una nova tabulazione) puderia esse a chjave.Slim è assequible cù una scelta di Bluetooth, Lightning, o cunnessione wireless trà Mac, iPad, iPhone è iPod Touch, stu teclatu vene à $ 91.99 (di solitu $ 99) durante a nostra vendita Back to Education.
Stu trackpad multi-touch (apre in una nova tabulazione) pò esse cunnessu via Bluetooth, rete wireless o portu Lightning è hà un disignu senza frontiere.Elegante è portable, pudete aghjunghje un cuntrollu remotu di u toccu à u vostru dispositivu Bluetooth è pudete ottene per solu $ 100,99 (di solitu $ 109) durante a vendita di Back to Education.
Supporta parechje generazioni di iPad, iMac è MacBook, stu trackpad multi-toccu è gestitu hè ideale per creà una interfaccia user-friendly.Basta cunnette un cable USB-C à Lightning è cunnette à u vostru Mac o iPad cù OS X 10.11 o più tardi o iPadOS 13.4 o più tardi.Aghjunghjite u cuntrollu remotu di u toccu à u vostru Mac o iPad (apre in una nova tabulazione) cù questu trackpad cum'è parte di a nostra Vendita di Ritorna à a Scola finu à u 24 d'Aostu à $ 117,99 (era $ 129).
U layout allargatu (apre in una nova tabulazione) nantu à stu teclatu furnisce una superficia di travagliu còmoda, mentre chì u disignu di pocu prufilu facilite u trasportu.Ogni chjave hà un disignu in stile forbice, è l'opzioni di cunnessione sò aperte à wireless, cable USB è Bluetooth.Stu teclatu hè perfettu per ghjucà, travaglià o navigà in u web.Ridutta à $ 139.99 (da $ 149) mentre a vendita di Back to Education hè attivata.
Wireless, ricaricabile è cumpatibile cù parechje generazioni di iPad, iMac è MacBook, stu mouse aghjunghjera funziunalità è minimalismu à u vostru spaziu di travagliu.Cunnisciuta per a so cancellazione di rumore tranquilla (si apre in una nova tabulazione), stu mouse Mac faciule d'utilizazione vende per solu $ 73,99 (di solitu $ 79) durante a nostra vendita di Ritorna à l'Educazione.
Dotatu di 4 GB di RAM, 128 GB SSD è un processore Intel Core i5 à 1,6 GHz, stu PC rinnuvatu (apre in una nova tabulazione) deve esse a vostra stazione di travagliu mobile.Ancu s'ellu pò avè scuffs è graffii, stu PC hà sempre un bellu display Retina di 13.3-inch, webcam d'alta qualità, è Intel HD Graphics 6000 per culori vibranti è ricche imagine à u nostru $ 250 (prezzu originale) $ 1199).attività.
Coperta a vostra scrivania cun un tappettu còmode chì funge cum'è un caricatore wireless (si apre in una nova tabulazione) è un tappettu di mouse gigante.U casu di desktop furnisce finu à 10W di ricarica è pò ancu carricà u vostru telefunu.Ottene avà finu à u 24 d'aostu per solu $ 99.99 (era $ 119) in a nostra Vendita di Ritorna à l'Educazione.


Tempu di Postu: Aug-20-2022